سفر و گردشگری

معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو

جاذبه‌ های گردشگری مالدیو یعنی دیدن نهایت هر چیزی که بشه بهش گفت جاذبه! اصلا به نظر من یا جاذبه اول مالدیو بوده یا مالدیو اول جاذبه بوده! هرچی که هست عجیب جایی هست این مالدیو و واقعا خوش به حال اون کسی که بتونه یکبار هم که شده همچین زیبایی‌هایی رو ببینه و حس کنه. تو این نوشتار سعی کردیم که خوشگلی‌های این بهشت روی زمین رو براتون وصف کنیم و از اونجایی که وصف العیش نصف العیش هست، این مقاله از مجله مونوپی رو بخونید و حالش رو ببرید. 

مالدیو یک بهشت ​​گرمسیره که با سواحل خیره کننده، آب های شفاف، استراحتگاه‌های مجلل و فرهنگ پر جنب و جوشش شناخته میشه. مالدیو که در اقیانوس هند واقع شده مجموعه‌ای از بیش از 1200 جزیره مرجانی داره که هر کدوم تجربه منحصر به فردی رو در خودشون جای دادن.

مالدیو رو می‌تونیم بهترین لوکیشن برای درمان اسپا، یوگا و مدیتیشن در نظر بگیریم. پس اگر دلتون می‌خواد بهترین نوع استراحت روحی و جسمی رو تجربه کنید، حتما به مالدیو سفر کنید. جاذبه های گردشگری مالدیو بیشتر از اون چیزیه که بشه تو یه مقاله ارائه داد اما بعضی از این جاذبه‌ها رو براتون انتخاب کردیم تا اگه به این بهشت زیبا سفر کردید، حتما برید و ازشون لذت ببرید.

فهرست مطالب

ماله

شما به هر کشوری که سفر کنید، پایتخت اون کشور شور و حال خاص خودش رو داره. ماله پایتخت مالدیو هست و بسیاری از محبوب ترین جاذبه‌های این کشور را در خود جای داده. از بازارهای شلوغ و مساجد رنگارنگ گرفته تا تفریحات شبانه سرشار از تکاپو. ماله مکانی عالی برای گشت و گذار و خرید قبل از رفتن به جزایر هست. پس اگر به مالدیو سفر کردید از پایتخت خوش آب و رنگش غافل نشید.

جزیره Coral از جاذبه‌ های گردشگری مالدیو

  جزیره مرجانی یکی از محبوب‌ترین مناطق مالدیو و دارای بهترین استراحتگاه‌ها و سواحل این کشوره. سواحل زیبای ماسه سفید، آب های شفاف و حیات دریایی غنی، دیدن این منطقه رو برای هر مسافری ضروری می‌کنه.

جزیره Hulhumalé

جزیره گردشگری هال هوماله

این جزیره مصنوعی در سواحل ماله (پایتخت مالدیو) هست. اگر دلتون می‌خواد سواحل خیره کننده با زیرساخت‌های مدرن رو ببینید، حتما به این جزیره سر بزنید. این شهر می‌تونه هم برای استراحت‌های عاشقانه و هم برای یه سفر ماجراجویی و سرگرم کننده مناسب باشه.

جزیره Vaadhoo ازجاذبه‌ های گردشگری مالدیو

جزیره Vaadhoo یکی از جاذبه‌های مالدیو که پر از شگفتی‌های این دنیاست. شما تو این جزیره باغ‌های مرجانی رو میبنید که مثل یه رویاست. وجود پلانکتون‌های بیولومینسانس به شما حسی رو القا میکنه که انگار وسط بهشت هستید.  اگر از محیط‌های طبیعی لذت میبرید، این جزیره میتونه بهترین تجربه سفر شما باشه

خلیج Hanifaru جاذبه‌ های گردشگری مالدیو

جزیره گردشگری هانیفارو مالدیو

 خلیج هانیفارو یک پناهگاه دریایی حفاظت شده هست که  در جزیره مرجانی Baa واقع شده. این شهر به خاطر صخره‌های مرجانی زیبا و تعداد زیاد کوسه‌های نهنگی معروفه. خلیج هانیفارو مکانی عالی برای غواصی و غواصان هست. اگه دلتون می‌خواد به زندگی آبزیان سرک بکشید و چند ساعتی مهمونشون باشید، حتما چمدونتون رو برای جزیره هانیفارو ببندید.

جزیره Biyadhoo جاذبه‌ های گردشگری مالدیو

سفر به مالدیو و جاذبه های گردشگری مالدیو میتونه یکی از سفرهای لاکچری هر فردی باشه. حالا اگه قصد دارید این سفرتون به لاکچری‌ترین نوع ممکن باشه، جزیره بیادو رو انتخاب کنید. این جزیره با هتل‌های مجلل، صخره‌های مرجانی و سواحل خیره کننده، میتونه بهترین مکان ممکن برای استراحت و خوش گذرونی باشه.

تور کشور مالدیو

  • مدت زمان تور: 6 روز
  • سطح برنامه: 1 از 5
  •  جزیره مافوشی، دو گشت دریایی اسنورکلینگ، دو شب اقامت در ریزورت روی آب

جزیره Laamu Atoll از جاذبه‌های گردشگری مالدیو

اگه عاشق غواصی و کاوش زیر آب هستید جزیره Laamu Atoll رو انتخاب کنید. این جزیره مرجانی بهشتی پنهان در سواحل مالدیو  هست. این شهر به خاطر سواحل بکر، آب‌های شفاف و حیات دریایی غنی‌ شناخته شده و میتونه متفاوت‌ترین تجربه سفر تو زندگی شما باشه.

ما زمان محدودی برای زندگی کردن توی این دنیا داریم و زمان محدودتری برای لذت بردن از زیبایی‌های دنیا.سفرها و تفریح‌ها می‌تونه هیجان‌انگیزترین قسمت زندگی هر کدوم از ما باشه و یادتون باشه که پول برمیگرده ولی عمر نه! پس تا می‌تونید سعی کنید تو زمان مناسب سفرهای هیجان‌انگیز برید و از زیبایی‌های بی حد و حصر این دنیا لذت ببرید. 

 مالدیو و جاذبه‌های گردشگری مالدیو می‌تونه بهترین لوکیشن ممکن برای یه سفر عاشقانه مثل ماه عسل باشه، میتونه مناسب‌ترین لوکیشن برای استراحت و ریلکس کردن باشه یا میتونه خاص‌ترین لوکیشن برای خوش گذرونی و تفریح‌های بی نظیر باشه.

سفر و گردشگری

اگه دوست دارید همراه مونوپی مهارت‌های طبیعت‌‌گردی رو آموزش ببینید، دور دنیا سفر کنید، سفرهای ورزشی آبی تجربه کنید و… حتما از طریق لینک زیر سری به قسمت سفر و گردشگری مونوپی بزنید.

مدرسه مونوپی

اگر دوست دارید دوچرخه سواری، دویدن، کوهنوردی و توسعه فردی را در کنار مربیان باتجربه و همراهان باانگیزه شروع کنید، کلاس‌های مدرسه مونوپی، انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به مدرسه مونوپی مراجعه کنید.

چالش و مسابقه

مونوپی علاوه بر برگزاری کلاس در قسمت مدرسه مونوپی با کمک اساتید حرفه ای، چالش ها و مسابقاتی رو در زمینه های مختلف برگزار می کنه که همه ی دوستداران ورزش و مسابقه در سراسر ایران میتونن توی این چالش ها و مسابقات شرکت کنند. اگه شما هم دوست دارید خودتون رو به چالش بکشید حتما سری به قسمت چالش و مسابقه مونوپی بزنید.

نیازمندی مونوپی

مونوپی، پلتفرم برگزاری چالش و مسابقه با هدف فرهنگسازی در ورزش و حفظ محیط زیسته. در راستای تحقق این هدف شما میتونید کالاهایی که بهشون احتیاج ندارید رو در قسمت نیازمندی مونوپی به فروش برسونید و یا رایگان به دست کسی که میخوادش، برسونید. برای خرید و فروش کالای نو و دست دوم در حوزه ورزش، سلامتی و سفر و کمپینگ وارد لینک زیر بشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید