ورزش

کلاس آنلاین یوگا برای چه افرادی مناسب است؟

کلاس آنلاین یوگا مناسب چه کسانی است؟

کلاس آنلاین یوگا، برای من مناسب است؟ آیا می‌توانم به‌جای شرکت در کلاس‌های حضوری، از این کلاس‌ها استفاده کنم؟ اصلاً کلاس آنلاین یوگا چه مزیت‌هایی برای من دارد؟

تمام این سؤالات، مواردی هستند که ممکن است در زمان انتخاب کلاس یوگا به ذهن شما بیاید. در این مقاله از مجله ی مونوپی قصد داریم مزیت‌های کلاس آنلاین یوگا را بررسی کنیم و ببینیم که این کلاس‌ها برای چه کسانی مناسب است.

پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب

یوگا چیست و چه فوایدی برای بدن دارد؟

یوگا مجموعه‌ای از تکنیک‌های مختلف است که بین ذهن و بدن هماهنگی ایجاد می‌کند. انجام درست و اصولی تکنیک‌های یوگا، تغییرات بزرگی را در زندگی ما به وجود می‌آورد. بیایید باهم چند مورد از این مزایا و تغییرات را بررسی کنیم.

  • انجام یوگا به طور قابل‌توجهی، باعث بهبود سلامت جسمی ما می‌شود.
  • به تقویت وضعیت ذهن و بدن کمک می‌کند.
  • باعث کم‌شدن استرس‌های روزمره می‌شود.
  • به ذهن کمک می‌کند تا از فکرهای آزاردهنده و بی‌نتیجه پاک شود و به آرامش برسد.
  • به ایجاد تعادل در زندگی کمک می‌کند. (بیشتر از زندگی لذت می‌بریم.)
  • یوگا در ریلکس کردن بدن و استراحت ذهن هم تأثیرگذار است.

کلاس آنلاین یوگا هم می‌تواند همه این مزایا را برای یک فرد به وجود بیاورد، اما به شرطی که از یک مربی حرفه‌ای کمک بگیرید.

کلاس آنلاین یوگا چگونه است و به درد چه کسانی می‌خورد؟

کلاس‌های آنلاین معمولاً به‌صورت زنده و با استفاده از تماس‌های تصویری در رسانه‌های مختلف برگزار می‌شوند. (اسکایپ، یوتیوب، لایو اینستاگرام و…) این کلاس‌ها ممکن است خصوصی یا عمومی باشند.

تقریباً همه افراد در هر سطحی، می‌توانند از کلاس‌های آنلاین استفاده کنند، اما باید در انتخاب کلاس مناسب، به سطح خودشان توجه داشته باشند.

یوگا مبتدی و متوسط کلاس آنلاین یوگا

در یوگای مبتدی و متوسط، حرکت‌های سخت و پیچیده انجام نمی‌شود و بیشترِ حرکات، مربوط به تنفس و کشش ساده بدن است؛ پس اگر در یوگا مبتدی هستید، با نگاه‌کردن به‌عکس یا فیلم یوگی‌های حرفه‌ای، اشتباه نکنید. کلاس‌های آنلاین هم به‌خوبی نیاز شما را برطرف می‌کنند

مزایای کلاس آنلاین یوگا

یکی از دغدغه‌های بزرگ افراد برای رفتن به کلاس یوگا، انتخاب مربی است. شاید این موضوع برای آنهایی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، مسئله عجیبی به نظر بیاید اما کمبود مربی حرفه‌ای در شهرهای کوچک‌تر یا حتی حاشیه شهرهای بزرگ شدیداً احساس می‌شود.

مشکلات بعدی، مربوط به هزینه و زمان است. معمولاً برای کلاس‌های حضوری باید هزینه زیادی پرداخت کرد، تازه اگر زمان رفت‌وبرگشت، خستگی و ترافیک را در نظر نگیریم.

کلاس‌های آنلاین بهترین راهکاری هستند که می‌توانست برای حل این مشکلات به وجود بیاید. سال‌های زیادی است که در کشورهای پیشرفته، مربیان حرفه‌ای یوگا، کلاس‌های آنلاین و باکیفیت را برگزار می‌کنند که البته طرفداران زیادی هم دارد.

در ایران هم در چند سال گذشته شاهد کلاس‌های آنلاین در زمینه های مختلف بودیم، اما مدرسه مونوپی، با درنظرگرفتن استانداردهای  ورزش و استفاده از مربی‌های حرفه‌ای، سعی کرده تا کلاس‌های آنلاین باکیفیت و جذابی را برگزار کند. برای اطلاع بیشتر در مورد کلاس آنلاین، به مدرسه مونوپی مراجعه کنید.

در انتخاب کلاس آنلاین یوگا باید به چه مواردی دقت کنیم؟

حتماً زمانی که تصمیم گرفتید از کلاس‌های آنلاین استفاده کنید، این موارد را در نظر بگیرید:

  • مربی یوگا چه کسی است و آیا تا آخر همراه شما خواهد بود؟
  • آیا مربی دارای مدرک معتبر است یا خیر؟
  • برنامه کلاس‌ها در یک دوره، چگونه است؟
  • آیا امکان پرسش‌وپاسخ و ارتباط با مربی وجود دارد؟
  • کلاس‌ها قرار است از چه طریقی برگزار شود؟
  • آیا مدرسه یا مؤسسه برگزارکننده، معتبر است؟

در آخر هم حواستان باشد که مدت‌زمان جلسات و هزینه کلاس، باید در همان اول، کاملاً مشخص شود.

در این مقاله از مونوپی، سعی کردیم شما را به طور خلاصه با یوگا و فواید آن آشنا کنیم و در مورد مزیت‌های استفاده از کلاس‌های آنلاین یوگا صحبت کردیم.

ما همیشه سعی می‌کنیم که در کنار فعالیت حرفه‌ای، روابط دوستانه‌ای با مخاطب‌های خود داشته باشیم و سطح کیفیت کلاس‌ها و رضایت افراد را روزبه‌روز بالاتر ببریم.

اگر شما هم دوست دارید که به جمع مونوپی‌ها بپیوندید و از اساتید خوب و کلاس های ما استفاده کنید، حتماً سری به مدرسه مونوپی بزنید.

اگر شما هم تجربه کلاس آنلاین یوگا رو داشتید، خوشحال میشیم نظراتتون رو باهامون به اشتراک بذارید.

Monoppy

مدرسه مونوپی

اگر دوست دارید دوچرخه سواری یا دویدن را در کنار مربیان باتجربه و همراهان باانگیزه شروع کنید، کلاس‌های مدرسه مونوپی، انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به مدرسه مونوپی مراجعه کنید.

Monoppy مونوپی

نیازمندی مونوپی

مونوپی، پلتفرم برگزاری چالش و مسابقه با هدف فرهنگسازی در ورزش و حفظ محیط زیسته. در راستای تحقق این هدف شما میتونید کالاهایی که بهشون احتیاج ندارید رو در قسمت نیازمندی مونوپی به فروش برسونید و یا رایگان به دست کسی که میخوادش، برسونید. برای خرید و فروش کالای نو و دست دوم در حوزه ورزش، سلامتی و سفر و کمپینگ وارد  لینک زیر بشید.

منابع مقاله:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید