گزارش چالش رکاب بکار

 شکل گرفتن این برنامه، از روز جهانی «bike to work» شروع شد. ما تصمیم گرفتیم به مناسبت این روز، یه رویداد دوچرخه‌سواری، به‌همراه یه ورکشاپ جذاب کاشت گل و گیاه طراحی کردیم که با همکاری گالری گل و گیاه گیالری برگزار کنیم.

همون‌طور که مشخصه، اسم چالش «رکاب‌بکار»، از ترکیب دو موضوع اصلی برنامه‌مون به دست اومده و ایهام هم داره؛ معنی اولش به روز جهانی تردد با دوچرخه به محل کار و رکاب زدن ارتباط داره و از معنی دومش هم اشاره‌ای به ورکشاپ کاشت گل و گیاه‌مون برداشت می‌شه.

در نتیجه برنامه رو با ثبت‌نام تعداد نفراتی محدود به پنجاه نفر بستیم و قرار شد به همین تعداد هم تی‌شرت‌های مخصوص چالش #رکاب_بکار فراهم کنیم؛ در این مورد گروه «ایران اسپرتر» پیش‌قدم شدن و اسپانسری تی‌شرت‌های خوشگل‌مون رو به عهده گرفتن.

برنامه به این ترتیب تنظیم شده بود تا با بچه‌های چالش از حوالی بالای میدان ونک تا گیالری رو با هم رکاب بزنیم، اونجا صبحانه‌ایی که گروه «پروژه د» برامون تدارک دیده بودن رو بخوریم و در نهایت گیاه خودمون رو بکاریم.

شروع برنامه

روز جمعه 30اُم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۸:۳۰ صبح، با کلی انرژی مثبت و توی هوای خوب، بالای میدون ونک منتظر شدیم تا بچه‌های چالش با تی‌شرت‌های خاص‌شون کم‌کم از راه برسن. طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی همه‌ی اعضای گروه جمع شدن و عکاس‌های برنامه هم اومدن و بالاخره ثبت این رویداد ورزشی جذاب و دوستانه شروع شد.

«مهشاد» برای گروه توضیحاتی درباره‌ی روند برنامه، جلودار و عقب‌دار تیم و همچنین در مورد کلیت مسیری که باید بریم و البته آدرس دقیق‌تر محل تجمع‌مون -که مبادا مسیر رو گم کنیم- ارائه داد.

بعد از این‌که تعدادمون کامل شد، با تجهیزات کامل و کلی هیجان راه افتادیم.

توی مسیر عکاس‌ها کلی عکس و فیلم ازمون گرفتن، مردم تشویق‌مون کردن و حدود ساعت ۱۰ بود که به گیالری رسیدیم؛ با استقبال گرم بچه‌های گیالری کلی تشویق شدیم، انرژی مثبت گرفتیم و آماده‌ی مرحله‌ی بعدی شدیم.

 دوچرخه‌ها رو پارک کردیم و شماره‌هایی که بهمون دادن رو به دوچرخه‌ها چسبوندیم تا موقع برگشت با نشون دادن اون شماره‌ها، دوچرخه‌مون رو تحویل بگیریم.

موقعی که رفتیم داخل، برای صبحانه‌مون با اسنک و دیتاکس واترهای خوش‌مزه‌ی کافه «پروژه د» پذیرایی شدیم و همه‌ی گروه مشغول خوردن صبحانه و تجدید نیرو شدند تا بعدش بریم سراغ بخش هیجان‌انگیز برنامه؛ یعنی کاشت گیاه یشم جذاب و خوشگل!

صبحانه که تموم شد، بچه‌ها برای ورکشاپ کاشت گل و گیاه به سه گروه تقسیم شدن و هر کسی گلدون خودش رو کاشت و در نهایت همون رو هم به عنوان هدیه دریافت کرد.

بعد از ورکشاپ، برند «کامان» پکیج سورپرایزی رو مختص خانم‌ها و آقایون آماده کرده بودن و این هدیه‌های خاص رو به همة شرکت‌کننده‌ها کادو دادن.

آخرین مرحله هم ثبت عکس‌های یادگاری بود؛ همه با هم کلی عکس دسته‌جمعی و تکی گرفتیم تا یادمون بمونه چقدر دوستای هم‌فکر و هم‌مسیر داریم که می‌تونیم کنارشون تجربه‌های تازه و هیجان‌انگیز بسازیم. البته قرار گذاشتیم تا شرکت‌کننده‌ها با عکس‌های خوشگلی که طی مدت برنامه گرفتن، توی مسابقه‌ی «مونوپی» شرکت کنن تا بهترین عکس‌ها از نظر زیبایی و خلاقیت به انتخاب مخاطب‌ها برنده بشه.

اشتراک گذاری:

3 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید