شرایط و مقررات استفاده از خدمات مونوپی

 

این سند به‌ عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین راهنمای تندرستی هوشمند (با مسئولیت محدود) با شناسه ملی ۱۴۰۰۴۸۶۶۰۱۳ با نام دامنه www.monoppy.ir و کاربران حاکم است و کلیه حقوق و تعهدات مونوپی و کاربر را در قبال یکدیگر تعیین می‌کند. مونوپی یک پلتفرم شبکه اجتماعی سبک زندگی است که در قالب‌های مختلف به نیازهای کاربران در حوزه ورزش، تغذیه، گردشگری، سبک زندگی و توسعه فردی خدمات متنوع ارائه می‌کند. استفاده از خدمات مونوپی به این معنی است که کاربران از کلیه شرایط، حقوق و تعهدات مندرج در این سند آگاهی کامل دارند و نیز به‌ منزله‌ قبول تمامی آن‌ها است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی را در این خصوص بلا اعتبار می‌‌نماید. بنابراین ضروری است پیش از استفاده از خدمات مونوپی، این شرایط و مقررات به‌ دقت مطالعه شوند.

 

ماده یک: تعاریف و اصطلاحات

واژگان و اصطلاحاتی که در شرایط و مقررات حاضر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، دارای معانی به شرح ذیل می‌باشند:

۱- شرکت: منظور راهنمای تندرستی هوشمند (با مسئولیت محدود) با شناسه ملی ۱۴۰۰۴۸۶۶۰۱۳ است.

۲- مونوپی: نام و علامت تجاری متعلق به شرکت راهنمای تندرستی هوشمند که نسبت به ارائه خدمات در حوزه ورزش، سلامت، تغذیه، توسعه فردی و گردشگری اقدام می‌نماید.

۳- خدمات مونوپی: این خدمات حول چهار محور ورزش، تعذیه، توسعه فردی و مسئولیت اجتماعی به شرح ذیل از سوی مونوپی به کاربران ارائه می‌شود:

الف) چالش و مسابقه: منظور از این خدمت آن است که مونوپی از طریق طراحی چالش‌هایی در حوزه تغذیه و ورزشی از قبیل چالش مجازی 5 کیلوگرم لاغری در 5 هفته (مونوپی دایت)، چالش مجازی دونده شو ۷ کیلومتر در ۷ هفته (مونوپی ران) و غیره، امکان شرکت در این چالش‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

ب) مدرسه مونوپی: منظور آن است که مونوپی از طریق برگزاری کلاس‌های ورزشی دو و دوچرخه سواری تحت نظارت مربیان متخصص در این زمینه و یا تهیه محتوای آموزشی برنامه‌های غذایی مختلف از قبیل کاهش و یا افزایش وزن، فستینگ و غیره از طریق آپلود فیلم‌ها و یا فایل‌های آموزشی به صورت PDF، امکان فعالیت به صورت حرفه‌ای، تخصصی و آکادمیک برای کاربران را فراهم می‌کند.

ج) مونوپی Travel: منظور از این خدمت، برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات در حوزه گردشگری و سفر از طریق تهیه تورهای گردشگری به کشورهای مختلف، تهیه بلیط رفت‌وبرگشت، هماهنگی با مراکز تفریحی در کشور مقصد، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا و غیره برای کاربران می‌باشد.

د) نیازمندی مونوپی: منظور ارائه بستری آنلاین جهت انتشار انواع آگهی خرید و فروش کالاهای نو و یا دست‌ دوم از سوی کاربران مونوپی به اشخاص ثالث می‌باشد.

۴- مونوکوین: از طریق خرید خدمت چالش و مسابقه و شرکت در چالش‌های طراحی‌شده و در ازای انجام تسک‌های مشخص‌شده از سوی مونوپی به شرح زیر، شرکت‌کنندگان امتیازهایی در قالب مونوکوین دریافت می‌کنند که با داشتن این مونوکوین‌ها، امکان خرید محصولات از پلتفرم مونوشاپ را خواهند داشت:

الف) تولید محتوا در اینستاگرام و منشن کردن مونوپی

ب) گوش دادن به پادکست‌ها

ج) دیدن ویدیوهای آموزشی مربوط به چالش‌ها که از سوی مربیان و متخصصان تغذیه مونوپی در پلتفرم آپلود شده است.

د) نصب اپلیکیشن استراوا (ردیاب دوچرخه‌سواری و دوندگی) و به اشتراک‌گذاری نتایج آن با مونوپی

و) دعوت کردن دوستان

ه)پر کردن فرم های چالش

۵- مونوپی از طریق دو پلتفرم زیر به خرید و فروش محصولات ورزشی و در حوزه سفر و گردشگری به شرح زیر برای کاربران اقدام می‌کند:

الف) مونوشاپ: نام و علامت تجاری متعلق به شرکت راهنمای تندرستی هوشمند جهت فروش محصولات ورزشی و گردشگری از طریق دریافت مونوکوین

ب) فروشگاه: جهت فروش محصولات ورزشی و گردشگری به واحد پول رایج کشور ایران

۶- کاربر: منظور اشخاصی هستند که با مراجعه به سایت مونوپی و یا از طریق تماس تلفنی و یا برقراری ارتباط از طریق پشتیبانی آنلاین با مونوپی، درخواست خود مبنی بر استفاده از خدمات مونوپی را ثبت می‌نمایند.

۷- دارایی‌های فکری: دارایی‌های فکری مانند متون، طرح‌های گرافیکی، عکس، علایم تجاری، لوگو، کد‌های نرم‌افزار، ساختار و نحوه بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت مونوپی است.

۸- فورس ماژور: منظور از فورس ماژور، وقوع هرگونه حادثه خارجی، غیر قابل دفع و غیر قابل پیش‌بینی است که مستند به فعل یا ترک فعل هیچ‌ یک از طرفین (مونوپی و کاربر) نباشد. از جمله مصادیق آن می‌توان به سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ، اعتصاب، بیماری‌های واگیردار و یا حوادث دیگر که موجب توقف در ارائه خدمات گردد یا آن‌ که به‌ رغم اعمال سعی و تلاش لازم اجرای آن‌ها را به تاخير اندازد، اشاره نمود.

 

ماده دو: شرایط عمومی استفاده از خدمات مونوپی

۱- به منظور دریافت خدمات مونوپی، کاربر می‌تواند از طریق هر یک از راه‌های سایت مونوپی، اپلیکیشن مونوپی، و تماس با شماره پشتیبانی مونوپی (۰۲۱۸۸۶۷۹۱۰۱) نسبت به ثبت درخواست خود برابر با شرایط و مقررات این سند اقدام نماید.

۲- به منظور استفاده از خدمات مونوپی، کاربر (شخص حقیقی) باید دارای اهلیت قانونی باشد.

۳- به منظور استفاده از برخی خدمات مونوپی، لازم است کاربر از طریق ثبت‌نام اولیه و تکمیل فرم ثبت نام شامل موارد کدملی، نشانی محل سکونت، نشانی پست الکترونیک و غیره، به عضویت مونوپی درآید.

۴- کاربر باید گذرواژه‌ای را كه به صورت رمز یکبار مصرف (OTP: One-time Password) جهت استفاده از سایت مونوپی به شماره موبایل اعلام‌شده از سوی ایشان ارسال می‌شود، به صورت محرمانه حفظ نماید و آن را در اختیار دیگران قرار ندهد.

۵- کاربر با اعلام شماره همراه خود به مونوپی می‌پذیرد که مونوپی پیامک‌های اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را برای وی ارسال نماید. در صورت تمایل، کاربر می‌تواند از طریق تماس با مرکز پشتیبانی مونوپی درخواست نماید که ارسال این پیامک‌ها به وی قطع شود.

6- کاربر متعهد است از اطلاعاتی که در نتیجه‌ استفاده از خدمات مونوپی کسب نموده است (مانند اطلاعات تماس کارشناسان، مربیان و متخصصان تغذیه، خریدار و فروشنده محصولات ورزشی و غیره)، خارج از چارچوب مونوپی استفاده ننماید و همچنین در راستای حفاظت از داده‌ها و اطلاعات افراد، از ذخیره اطلاعات تماس افرادی که از طریق مونوپی به آن‌ها معرفی شده‌ و نیز برقراری ارتباط با ایشان خارج از چارچوب مونوپی، اجتناب نماید.

7- کاربر متعهد می‌شود که در خصوص خدمات مونوپی فقط با شرکت در ارتباط بوده و با کارشناسان مونوپی، مربیان و متخصصان تغذیه و همچنین فروشندگان و خریدارانی که به واسطه خدمات مونوپی معرفی شده‌اند، به صورت جداگانه و مستقیم هیچگونه ارتباطی برقرار نکند. همچنین بعد از اتمام فرایند خدمات، برقراری هرگونه ارتباط مستقیم با اشخاص نامبرده به هر دلیلی مجاز نخواهد بود و ضروری است که کلیه ارتباطات از طریق مونوپی صورت پذیرد. در صورتی که کاربر خارج از مندرجات این سند با آن کارشناسان ارتباط برقرار کند و یا کاربر بخواهد مونوپی را از فرایند خدمات حذف کرده و مستقیماً اقدام به اتمام فرایند نماید، مونوپی مجاز و محق می‌باشد ضمن لغو خدمات، در صورت پرداخت مبلغ جهت خدمات خریداری‌شده توسط کاربر، آن را به عنوان خسارات قراردادی ضبط نماید.

8- هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضا کننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، به منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی و واجد اعتبار است و امضا کننده را متعهد و ملتزم به مفاد سندی که به طرق مزبور امضا نموده است، می‌نماید.

9- شاگردانی که در کلاس ها و برنامه های مونوپی ثبت نام می کنند باید در نظر داشته باشند در صورت تغییر مربی کلاس طبق روال قبل با مربی جدید تشکیل می شود و شاگرد متعهد به حضور در کلاس و برنامه می باشد و در صورت عدم حضور در کلاس و برنامه ، اعتبار شاگرد سوخت می شود.

ماده سه: حقوق و تعهدات عمومی و اختصاصی مونوپی

۱- مونوپی متعهد به تلاش برای ارائه‌ خدمات با کیفیت است و در این راستا با به‌ روزرسانی ابزارها و روش‌های متناسب با نیاز کاربران، سطح خدمات ارائه‌ شده به آنان را ارتقا می‌دهد.

۲- مونوپی متعهد است مربیان و متخصصان تغذیه خود را به نحوی انتخاب نماید که از مهارت و تجربه کافی برخوردار بوده و به صورت حرفه‌ای در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند.

۳- مونوپی از طریق ارائه خدمات پشتیبانی همه روزه در ساعات اداری (از ساعت 9 الی 18) و سایر روش‌ها از قبیل مونوپی یار و غیره، در طول مسیر خدمات ارائه‌شده با کاربران همراه بوده و پاسخگوی سوالات و نیازهای آنان خواهد بود.

۴- مونوپی محق است در هر زمانی شرایط و مقررات حاضر را تغییر دهد. استفاده کاربر از خدمات مونوپی، پس از هر بار تغییر در سند حاضر، به معنی اطلاع و پذیرش این تغییرات است. بنابراین کاربر با ثبت هر درخواست خود مبنی بر استفاده از خدمات مونوپی، اعلام می‌دارد که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل و دقیق مطالعه نموده و پذیرفته و هرگونه اعتراض و یا ایراد آتی در خصوص بی اطلاعی و یا مخالفت با شرایط و مقررات مونوپی بی اعتبار است.

5- مونوپی متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران که از طریق ثبت‌نام و عضویت در پلتفرم و یا اپلیکیشن مونوپی حاصل می‌گردد، بوده و تمامی تلاش خود را جهت محرمانه نگه داشتن اطلاعات مزبور به کار می‌گیرد. در همین راستا، مونوپی موظف است در کلیه قراردادهای اجرایی منعقده فی‌مابین خود با مربیان، متخصصان تغذیه و سایر اشخاص جهت ارائه خدمات مندرج در موضوع قرارداد، این موضوع را رعایت نماید.

6- کلیه محتواهای ایجادشده در وب‌سایت، اپلیکیشن و یا سایر شبکه‌های اجتماعی مونوپی تماماً داری اصالت بوده و در تنظیم و نگارش آن‌ها کلیه حقوق مالکیت فکری اشخاص ثالث رعایت گردیده است. همچنین حقوق معنوی و مادی محتواها از قبیل حق نشر، تکثیر، فروش و غیره، تماما متعلق به مونوپی بوده و کاربر هیچگونه حقی در انتشار و یا کپی‌برداری از محتواهای مونوپی نخواهد داشت. پس از اطلاع نسبت به انتشار محتوا از سوی کاربران، جهت جبران خسارات وارده از این حیث، مونوپی حق ضبط مبالغ پرداخت‌شده از سوی کاربر را خواهد داشت.

7- بابت فروش محصولات ورزشی و گردشگری از طریق فروشگاه و مونوشاپ، مونوپی تمام تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. پس از بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، مونوپی کلیه سفارشات را به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر تحویل داده و از طریق پیامک و درج به هنگام نهایی کردن ثبت سفارشبه کاربر جزئیات آن اطلاع داده می‌شود. تحویل سفارشات به شرکت‌های معتبر حمل‌ونقل بدین معنی است در صورت بروز هر گونه حادثه در طول مدت حمل و تا زمان تحویل به مشتریان، به عهده شرکت حمل و نقل است و مونوپی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارات را جبران نموده و از این بابت حق مراجعه به بیمه جهت جبران خسارات برای مونوپی محفوظ خواهد بود.

8- مطابق ماده 33 قانون تجارت الکترونیک، مونوپی به عنوان پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات بایستی کلیه اطلاعات لازم و موثر در تصمیم‌گیری کاربران از قبیل مشخصات کامل پکیج‌ها، مشخصات تماس فروشنده محصولات جهت ارتباط با ایشان، کلیه هزینه‌ها جهت خرید خدمت از قبیل میزان مالیات، هزینه حمل و غیره، مدت زمان اعتبار پیشنهاد فروش را در اختیار ایشان قرار دهد.

9- شاگردان مونوپی در صورت گرفتن تی شرت بابت دوره های ۳ و ۶ ماه کلاس فقط یک بار تی شرت دریافت می کنند و در صورت ثبت نام مجدد تی شرتی دریافت نمی کنند ، مگر ۱ سال از آخرین دریافت تی شرت گذشته باشه

ماده چهار: شرایط اختصاصی انتشار آگهی در نیازمندی مونوپی

1- خدمت با عنوان نیازمندی مونوپی، مونوپی تنها به عنوان واسطه و پلتفرم خرید و فروش محصولات بوده و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت و سلامت کالا، تحویل کالا و سایر موارد نخواهد داشت.

2- جهت انتشار آگهی در نیازمندی مونوپی، لازم است کاربران شرایط زیر را رعایت نمایند:

الف) عدم انتشار آگهی تکراری و انتشار آگهی در دسته‌بندی نادرست؛

ب) عدم انتشار هرگونه آگهی که در فهرست موارد ممنوعه قرار دارد و یا به تشخیص نهادهای تخصصی موقتا دارای محدودیت و ممنوعیت باشد؛

ج) عدم انتشار هرگونه آگهی‌ که شامل عباراتی غیرمرتبط با موضوع آن بوده و یا دارای مضمون مستهجن، مبتذل، نامتعارف، نادرست، مبهم، گمراه‌کننده و یا برخلاف قوانین کشور باشد؛

د) عدم انتشار هرگونه آگهی که منجر به نقض حقوق مادی و معنوی شخص ثالث یا تعرض به اموال و دارایی‌های او یا حقوق مالکیت فکری مونوپی شود؛

3- شرایط درج عکس جهت انتشار آگهی به شرح زیر است:

کاربران در برابر عکس‌های آگهی‌های خود شخصاً مسئولیت داشته و باید با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و هم‌چنین شرایط و مقررات مونوپی در این زمینه، ضمن رعایت و حفظ حقوق اشخاص ثالث، برای انتشار تصویر اقدام نمایند. در صورت تمایل به استفاده از عکس، می‌بایست از تصاویر واقعی و باکیفیت و مرتبط با محتوای آگهی استفاده گردد. اندازه‌ی تصویر باید حداقل …………………. پیکسل و حجم آن حداکثر ………….. مگابایت باشد.

4- با صدق کردن هر یک از موارد زیر، مونوپی این حق را دارد که از انتشار تصویر مورد نظر جلوگیری کرده یا برای حذف آگهی اقدام کند:

  • استفاده از تصویر لوگو
  • تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت
  • تصویر نامرتبط با کالا
  • تصویر آگهی‌های دیگر در مونوپی
  • اسکرین‌شات و عکس‌های دانلودی و به طور کل هر عکسی که مستقیماً از خود کالا گرفته نشده باشد
  • تصویر غیر واقعی و ساخته‌شده با نرم‌افزار‌های طراحی سه‌ بعدی
  • تصویر مات و ویرایش‌شده توسط نرم‌افزار یا دارای کادر
  • ترکیب عکس در یک عکس (کلاژ)
  • تصویری که نیاز به چرخش داشته باشد
  • تصویر کالا و خدمات غیر مجاز
  • تصویر مغایر با عرف جامعه یا قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده ابزاری از تصویر اشخاص در آگهی
  • نمایش قیمت، شماره تماس، ایمیل، آدرس سایت در تصویر
  • تصویر حاوی متن، توضیحات، نام کسب‌ و کار یا هرگونه عبارت تبلیغاتی.

5- در قسمت نظرات کاربران، کاربران می‌توانند نظرات خود را نسبت به محصولات خریداری‌شده از طریق نیازمندی مونوپی با رعایت قوانین و مقررات مونوپی در این زمینه بیان نمایند.

ماده پنج: شرایط بیمه ورزشی

۱- با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان به هنگام انجام چالش‌های طراحی‌شده از سوی مونوپی و یا شرکت در کلاس‌های ورزشی دو و دوچرخه‌سواری به صورت حضوری و یا مجازی ممکن است دچار آسیب جسمانی و یا جراحات گردند، مونوپی در این زمینه هرگونه مسئولیت بابت جبران خسارات وارده را از خود سلب می‌نماید و شرکت‌کنندگان با آگاهی از این موضوع اقدام به شرکت در کلاس‌های ورزشی می‌نمایند. بدیهی است در صورت نیاز، شرکت‌کنندگان به هزینه خود شخصا نسبت به دریافت بیمه ورزشی اقدام می‌نمایند و مونوپی هیچگونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.

2- شرکت‌کنندگان با امضای این قرارداد اذعان می‌نمایند که کلیه ویدیوهای و یا فایل‌های آموزشی نحوه انجام تمرینات و حرکات ورزشی و یا دوره‌های تغذیه را به طور کامل بررسی کرده و با آگاهی قبلی نسبت به خرید خدمات اقدام می‌نمایند. لذا در صورت بروز خسارات جسمانی و یا روحی به شرکت‌کنندگان در نتیجه عدم دقت در انتخاب خدمات، مونوپی هیچگونه مسئولیتی از این حیث نخواهد داشت.

ماده شش: ضمانت بازگشت محصولات و خدمات خریداری‌شده

1- مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک، در راستای خدمات خریداری‌شده و یا محصولات تولیدی مونوپی، این حق برای کاربران محفوظ بوده که به مدت حداکثر 7 روز کاری از قبول سفارشات خود انصراف داده و پکیج‌ها و یا محصولات خریداری‌شده را بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد، مرجوع نمایند. ‌تنها هزینه تحمیلی بر کاربر هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود. لازم به ذکر است در مواقع انصراف از خدمات خریداری‌شده، آیدی ورود به وب‌سایت و یا اپلیکیشن کاربر مسدود شده و جهت ورود مجدد لازم است که مجدد ثبت‌نام به عمل آید.
(تبصره : در صورت ثبت نام در کلاس ها و برنامه های  مونوپی و حضور در کلاس یا برنامه، امکان بازگشت وجه وجود ندارد)

در پیشامدهای اضطراری (بیماری، موارد اورژانسی…) در صورت عدم توانایی فرد برای شرکت در کلاس‌ها (به شرط حداکثر استفاده یک جلسه از ترم)، یک مرتبه امکان معلق کردن ترم و شرکت مجدد در ترم بعدی وجود دارد.
در روزهای تعطیلات رسمی همه کلاس ها دایر می باشد و در صورت عدم حضور مشتری ، جلسه مورد نظر سوخت می شود.

2- نحوه عودت وجه به حساب کاربران به نحو زیر خواهد بود:

پیام به پشتیبانی سایت و درخواست عودت وجه و دادن شماره کارتی که پرداخت انجام شده.

ماده هفت: مالکیت دارایی‌های فکری

کلیه حقوق مادی و معنوی متصور در خصوص دارایی‌های فکری انحصاراً در مالکیت مونوپی بوده و حق انحصاری بهره‌برداری از آن متعلق به مونوپی است و استفاده از خدمات مونوپی، هیچ‌گونه حق مالکیت مادی و معنوی برای کاربر به وجود نمی‌آورد. هرگونه نقض این مالکیت از قبیل استفاده از علامت، استفاده از نام و عنوان اثر و سایر حقوق، حسب مورد موجب طرح دعوای حقوقی و کیفری خواهد بود.

ماده هشت: مرجع حل اختلاف

در صورت بروز هرگونه اختلاف فیمابین کاربر و مونوپی، طرفین حتی الامکان موضوع را از طریق مذاکره حل و فصل می‌نمایند. در این خصوص کاربر متعهد به همکاری با مونوپی و ارائه اطلاعات لازم و عنداللزوم حضور در جلسات حضوری یا آنلاین می‌باشد. در صورت عدم حصول توافق از این طریق، هر یک از طرفین مختار خواهد بود که به مراجع قضایی شهر تهران مراجعه نماید.

ماده نه: سایر شرایط

۱- سوءاستفاده از خدمات مونوپی به هر شکل شامل و نه محدود به سوءاستفاده از اختلال خدمات، استفاده از برنامه‌های مخرب و جاسوسی، تبانی به منظور اخذ خسارت، استفاده از ربات‌ها و هر نوع روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت و محتویات آن از طریق هر سیستم و شبکه، ایجاد اختلال و تحمیل بار اضافی به هر یک از سرویس‌ها و سرورهای مونوپی ممنوع است و مونوپی در صورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی از راه‌های قانونی، مورد را پیگیری می‌کند. تأخیر در پیگیری موارد حاضر، به معنی انصراف از احقاق حقوق مونوپی نیست و مونوپی در هر زمان می‌تواند موارد مذکور در این بند را پیگیری و اقدامات لازم را به منظور احقاق حقوق خویش برابر با قانون انجام دهد.

۲- اگر بخشی از مفاد، شرایط، حقوق یا تعهدات مندرج در این سند نامعتبر، غیر قانونی یا غیر قابل اجرا شود یا به واسطه مقررات قانونی و ضوابط حاکم، اجرای بخشی از سند حاضر ناممکن گردد، تنها همان بخش از مفاد سند نامعتبر، غیر قانونی، غیر قابل اجرا و ناممکن شده و با امکان قابلیت تفکیک در مفاد آن، سایر بخش‌های سند مانند قبل قابل الاجرا است.

۳- عدم اعمال یا تاخیر در اعمال هر یک از حقوق و اختیارات مندرج در این سند، تحت هیچ عنوانی به منزله انصراف از آن حقوق یا اختیارات و همچنین اعمال برخی از حقوق و اختیارات به منزله انصراف از سایر حقوق و اختیارات تلقی نمی‌گردد و مونوپی می‌تواند هر زمان مطابق با مندرجات این سند، حقوق و اختیارات خود را اعمال نماید.

ماده ده: تغییرات سند حاضر

۱- محتوای این سند دائمی نیست و ممکن است مطابق شرایط و اوضاع‌ و احوال و صلاحدید مونوپی تغییر کند. کاربر می‌تواند با مراجعه به سایت مونوپی از آخرین نسخه این سند آگاهی یابد. بدیهی است ادامه استفاده کاربر از مونوپی به منزله پذیرش این تغییرات است. در صورت عدم موافقت کاربر با شرایط استفاده جدید، وی باید به استفاده‌ خود پایان دهد و بدین ترتیب عدم موافقت خود را اعلام نماید.

۲- کاربران تصدیق می‌نمایند که «شرایط و مقررات استفاده از خدمات مونوپی» را به‌ طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند.

۳- در مواردی که شرایط و مقررات حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.